Пластилінове диво

четвер, 15 січня 2009 р.

Моя школа

Моя школа – одна з найкращих в місті. Славиться вона високим рівнем знань. В цьому році святкували 25-річчя нашої школи. Раніше школа була середньою. З роками вона стала спеціалізованою загальноосвітньою школою з поглибленим вивченням інформаційних технологій. В нашій школі проходить багато конкурсів з різних предметів. Навчається в школі аж 1100 учнів! Я з гордістю ходжу до школи, тому що в ній вчилась моя мама.
Мій клас розташований на 3-ому поверсі. В ньому навчається 30 учнів. Клас у нас дружний і дуже хороша вчителька. Її звати Наталія Анатоліївна. Вона нас навчила читати, писати й рахувати – немов пташка-мати в хмаринки злітати
Школа – це джерельце, з якого ми черпаємо знання.
Вчить рідна школа
Нас, школярів,
щоб рідну землю
кожен любив.
Підгурський Влад

Немає коментарів:

Дописати коментар